Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andrzej111
    L&K
    • 2010
    • 1391

    Zamieszczone przez endrju
    Dealer ciagle walczy w moim imieniu niby Wiec cierpliwie czekam co z tego wyjdzie. Oczywiscie pochwale sie na forum. A 42kPLN to w sumie nie byla by taka zla opcja.
    I nadal chcesz się pchać w VAG'a? Kup jakiegoś japońca i będziesz miał święty spokój a tym bardziej, że chcesz wolnossąca benzyne
    Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

    Komentarz

    • endrju
      Classic
      • 2009
      • 34

      Eee no niie mowie ze zostawie w rozliczeniu w Skodzie Gdziekolwiek.
      Jesli chodzi o auta nie mam specjalnie sentymentu. Wozidelko ma dzialac i ma nie kapac za kolnierz

      Komentarz

      • soszek1980
        Classic
        • 2010
        • 14

        Skoda cię oleje bo ma to w dupie. Jesteś sam przeciwko wielkiej maszynie!!! Sam to wałkowałem i mają cię w dupie. Auto zaczęło napieprzać przy 36 tys , teraz mam 50 tys i nie zamierzam z tym nic zrobić. Jak trzaśnie to będzie dopiero rozpierducha bo od razu do sądu!!! A ja na waszym miejscu bym się nie pchał po nową octavię. Niech wam sprzedawcy powiedzą jakie to jest dobre auto i jakie ma zawieszenie z tyłu?? Zawieszenie zależne czy nie?? Poszli o kosztach i zmienili zawieszenie z mcpersona na belkę. I co ?? Nasza octavia zapierdziela po zakrętach a tamta ląduje w rowach. Ostatnio pokazali to w Automaniaku na TVN Turbo. Dla mnie te auta to totalne dno. Kupiłem pierwszy i ostatni raz a skusił mnie silnik. Na koniec powiem tyle szef pewnej firmy z którą współpracuje ma takie same 1.4TSI 122 km. W aucie wymieniali już napinacz, nastawnik, sprzęgło, skrzynie przejechane prawie 100 tys i powiedzieli żeby się już go pozbył bo to już koniec silnika. Żenada totalny syf i dno ja to określe tak TSI to Total Shit Inside.

        Komentarz

        • andrzej111
          L&K
          • 2010
          • 1391

          soszek1980,

          Nowa Skoda Octavia będzie sprzedawana z dwoma rodzajami tylnego zawieszenia. Oś z belką skrętną będzie montowana w przypadku aut z silnikami benzynowumi o mocy do 103 kW (140 KM) i silników wysokoprężnych o mocy do 110 kW (150 KM). W przypadku większych mocy oraz przyszłego napędu na cztery koła (Combi) i zasilania gazem ziemnym CNG, będzie stosowana nowo opracowana oś wielowahaczowa.
          mocne benzyny i diesle nie będą miały tak źle
          Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

          Komentarz

          • endrju
            Classic
            • 2009
            • 34

            Odebralem auto z serwisu po "diagnozie" i ciagle czekam na decyzje SKODY. Ale - po dolewce oleju zgrzytanie jakby ustalo narazie. Jezdze od tygodnia i ani razu sie nie zdazylo poranne chrobotanie.
            Zobacze jaka bedzie odpowiedz SKODA Polska. Znajac zycie pewnie mnie zleja bo swoje juz zaplacilem za auto a i gwarancja sie skonczyla. Ech te czasy jednorazowej tandety...

            Komentarz

            • LUKI
              RS
              • 2005
              • 5776

              Zamieszczone przez endrju
              Ale - po dolewce oleju zgrzytanie jakby ustalo narazie. Jezdze od tygodnia i ani razu sie nie zdazylo poranne chrobotanie.
              ale wiesz, że to na tym nie polega...


              Zamieszczone przez endrju
              Zobacze jaka bedzie odpowiedz SKODA Polska. Znajac zycie pewnie mnie zleja bo swoje juz zaplacilem za auto a i gwarancja sie skonczyla. Ech te czasy jednorazowej tandety...
              może będzie coś w gratisie

              generalnie nie odpuszczaj :!:


              btw
              w którym ASO tak walczysz :?:
              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

              Komentarz

              • kadmar
                Ambiente
                • 2013
                • 210
                • Octavia III combi (5E5)
                • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                Zamieszczone przez endrju
                Zobacze jaka bedzie odpowiedz SKODA Polska. Znajac zycie pewnie mnie zleja
                moje służbowe Yeti juz tydzień stoi w Emidzie w Rudzie Śląskiej - samochodzik ma rok, naklepane 50.000 km, silniczek 1.2 TSI, od nowości sporadycznie terkotał rozrząd przy zapalaniu, teraz dogorywa turbina. Już otrzymałem info że skoda drugi raz nie wyraziła zgody na wymianę rozrządu no na dodatek zażyczyła sobie dodatkowych pomiarów turbiny. No i tak sobie autko stoi już tydzień na serwisie zamiast zarabiać na siebie. Klient flotowy a i tak mają go w d.... (4 litery) :!:

                Komentarz

                • mzimno
                  Drive
                  • 2007
                  • 48

                  No i mnie dopadło.
                  Przy zimnym silniku zawory klepią, podwyższone obroty i turbina załączona.
                  Po ok. 30 sek ustępuje objaw. Kolejne odpalenie już OK.

                  Auto przejechało .................. raptem 4500km od .. 13 lutego 2013. "ku chwale ..." :twisted:
                  Tylko się zastanawiam jechać do TMT, gdzie kupione (zresztą najbliżej) czy Elcar albo Gall.

                  Jak O1 -silnik AXR bez problemów do tej pory, tak ten już mnie wk..

                  Komentarz

                  • shado
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 5315
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    tegoroczne auto i też ma spitolony rozrząd i to już po 4500km?
                    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                    Komentarz

                    • czto
                      Rider
                      • 2010
                      • 546
                      • Octavia III (5E3)
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      Podwyższone obroty, to raczej nie objaw spie... rozrządu.
                      2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                      2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                      2009 Renault Clio MTV 1.4
                      2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                      2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                      Komentarz

                      • mzimno
                        Drive
                        • 2007
                        • 48

                        Ale tak jak inni pisali w tymże wątku - nastawnik wałka rozrządu- efekt klekotu.
                        Masz jaki pomysł? Co to takiego?
                        Czekam na jak najwięcej info, co by ASO nie grało w kulki.

                        Komentarz

                        • iFi
                          Elegance
                          • 2012
                          • 906

                          Ale jesteś pewien że to klepanie? Już nie raz na różnych forach można było czytać że ludzie błędnie rozpoznają objawy a to jedynie dogrzewanie katalizatora...

                          Co do aso... ja bym pojechał do TMT

                          Komentarz

                          • eaglemirek
                            RS
                            • 2010
                            • 14107
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            Zamieszczone przez mzimno
                            Przy zimnym silniku zawory klepią
                            Po czy poznajesz :?:
                            Zamieszczone przez mzimno
                            podwyższone obroty
                            Jak silnik zimny to i obroty podwyższone - chyba normalne
                            Zamieszczone przez mzimno
                            i turbina załączona.
                            A po ponownym wł silnika to już sie turbina nie wł :shock:
                            teraz jak jest cieplej to masz po wł zimnego dogrzewanie katalizatora, większe spalanie i głośniejszą pracę (było wyjaśniane)



                            CB Harry II ASC + Triflex

                            Pozdrawiam Mirek!!

                            Komentarz

                            • shado
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 5315
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              jakoś nie chce mi się wierzyć, że to rozrząd... chyba jednak przewrażliwienie :szeroki_usmiech
                              BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                              SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                              Komentarz

                              • mzimno
                                Drive
                                • 2007
                                • 48

                                Nigdy tak nie było.
                                Zaczęło się od wczoraj.
                                Po odpaleniu słychać.
                                Czyli co? Ten typ tak ma, jak silnik jest zimny, a temp zewn wyższa to zwiększone obroty, przez co turbo chodzi??
                                Nie chciałbym w sierpniu jadąc do chorwacji wzywać pomoc. Kij w ucho gwarancję. Wolę dmuchać na "zimno" i beztresowo spędzić urlop.

                                Komentarz

                                • czto
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 546
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                  Głośny rozruch - możliwe kłopoty z rozrządem. Trzeba sprawdzić.
                                  Nie mniej, u mnie był wymieniany nastawnik dawno temu, a problem powraca. Siłą rzeczy koncern VW nauczył mnie podejścia "mam to w dupie" :diabelski_usmiech
                                  Zatem klekot klekotem, ale jak na razie autko śmiga, a ja bije kolejne rekordy na autostradzie (mam nadzieje, że młodzież tego nie czyta, bo będzie mi wstyd).

                                  Mam nadzieje, że kiedyś kupię sobie ... Hondę
                                  2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                                  2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                                  2009 Renault Clio MTV 1.4
                                  2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                                  2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                                  Komentarz

                                  • iFi
                                    Elegance
                                    • 2012
                                    • 906

                                    1. Rozgrzewanie katalizatora. Normalna sprawa każdy z nas to ma - choć moim zdaniem powinno być w instrukcji wyraźnie napisane, że taki rozruch może występować, bo nie jest on obserwowalny za każdym razem a jedynie w specyficznych warunkach:

                                    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                                    2. Spieprzony rozrząd:

                                    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                                    Tak czy inaczej - masz wątpliwości, jedź do ASO. Zapłaciłeś, coś Ci się wydaje, niech wyjaśnią co i jak.

                                    Komentarz

                                    • LUKI
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 5776

                                      mzimno,

                                      weź ochłoń

                                      od 2012 jest wszystko poprawione :!:
                                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                      Komentarz

                                      • endrju
                                        Classic
                                        • 2009
                                        • 34

                                        Kontynuujac moja prywatna przygode - dostalem discount 50% - do zaplaty 2200 PLN.
                                        Moglbym sie pyszczyc o wiecej, pisac i walczyc ale prawde mowiac troche mi sie nie chce.

                                        W sumie zakladalem ze jak naprawa wyjdzie ok 2tys - to sie zgodze - 3 lata auto jezdzilo bez problemow.

                                        Komentarz

                                        • idas
                                          Elegance
                                          • 2006
                                          • 828

                                          Zamieszczone przez mzimno
                                          No i mnie dopadło.
                                          Przy zimnym silniku zawory klepią, podwyższone obroty i turbina załączona.
                                          Po ok. 30 sek ustępuje objaw. Kolejne odpalenie już OK.

                                          Auto przejechało .................. raptem 4500km od .. 13 lutego 2013. "ku chwale ..." :twisted:
                                          Tylko się zastanawiam jechać do TMT, gdzie kupione (zresztą najbliżej) czy Elcar albo Gall.

                                          Jak O1 -silnik AXR bez problemów do tej pory, tak ten już mnie wk..
                                          Tak forum robi wodę z mózgu nowym użytkownikom, którzy zamiast sie cieszyc autem szukaja dziury w calym :diabelski_usmiech
                                          VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                                          VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                                          Komentarz

                                          • bob the builder
                                            Drive
                                            • 2011
                                            • 98
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                            Tak się właśnie zastanawiam, czy można jakoś wyłączyć/unieszkodliwić procedurę dogrzewania katalizatora. Domyślam się, że służyć ma ona jedynie ekologii.
                                            Trochę mam już dość nadstawiania ucha przy zapłonie :evil:

                                            Komentarz

                                            • Andys
                                              Elegance
                                              • 2007
                                              • 762

                                              Sam bym ją chętnie unicestwił. Pytałem CompSportu, ale otrzymałem odpowiedź: "da się, ale nie robimy tego" :roll: . Skoro jednym z parametrów niezbędnych do uruchomienia procedury jest odpowiednio wysoka temp. powietrza zewn., zacząłem się zastanawiać nad prostym układem, który np. na 30 sek. od momentu włączenia zapłonu, oszuka ECU silnika, podając niższą temp. zewn. Oczywiście bez przesady, tak aby nie włączył niepotrzebnie "ssania".
                                              Pozdrawiam,
                                              Andys

                                              Komentarz

                                              • iFi
                                                Elegance
                                                • 2012
                                                • 906

                                                Zamieszczone przez Andys
                                                oszuka ECU silnika, podając niższą temp. zewn
                                                No nie zdziwił bym się gdyby chodziło o temperaturę zasysanego powietrza albo jeszcze jakiś inny magiczny parametr.

                                                Mnie w tej procedurze wkurza jedno - nie da się jechać jak trwa... reakcja na pedał gazu jest wtedy przynajmniej dziwna.

                                                Komentarz

                                                • Andys
                                                  Elegance
                                                  • 2007
                                                  • 762

                                                  Zamieszczone przez iFi
                                                  Zamieszczone przez Andys
                                                  oszuka ECU silnika, podając niższą temp. zewn
                                                  No nie zdziwił bym się gdyby chodziło o temperaturę zasysanego powietrza albo jeszcze jakiś inny magiczny parametr.

                                                  Mnie w tej procedurze wkurza jedno - nie da się jechać jak trwa... reakcja na pedał gazu jest wtedy przynajmniej dziwna.
                                                  Prawdopodobnie niestety tak właśnie jest. Nie sądzę, żeby do tworzenia składu mieszanki ECU brało temp. z czujnika w zderzaku, byłoby to co najmniej śmieszne. Być może dla testu odepnę wtyczkę od czujnika w zderzaku :lol:
                                                  Pozdrawiam,
                                                  Andys

                                                  Komentarz

                                                  • bob the builder
                                                    Drive
                                                    • 2011
                                                    • 98
                                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                    Zamieszczone przez iFi

                                                    No nie zdziwił bym się gdyby chodziło o temperaturę zasysanego powietrza albo jeszcze jakiś inny magiczny parametr.

                                                    Mnie w tej procedurze wkurza jedno - nie da się jechać jak trwa... reakcja na pedał gazu jest wtedy przynajmniej dziwna.
                                                    U mnie oprócz podwyższonego spalania chwilowego do 5l/h, ostatnio silnik dziwnie "falował", tak więc obowiązkowy postój, aż do momentu gdy mu przejdzie. Ponadto ciekawe czy tak bogata mieszanka "na zimno" mu nie szkodzi.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...